14 Mart 2014 Cuma

Rulolarla Eğlence

Uzun bir ara verince başlamak da zor oluyor yazmaya.Beni biraz da bu İnstagram cezbetti.Telefondan girebilmenin rahatlığı oluyor.E bloga yazmak için bilgisayarın başına oturup,fotoğrafları seçmek,düzenlemek,imla kuralarına dikkat ederek yazmak ciddi bir zaman harcamak gerektiriyor.Ama benim için yeri ayrı o başka :)

Geçen haftasonu da verimli geçti bizim için.Hava yağmurlu olduğundan gene eve tıkıldık ve oyunlarla vakit geçirdik hep.Paşam da sıkılmadı böylece.

Bu aktiviteyi daha önce birçok yabancı blogda görüp fotoğrafları kaydetmiştim ama yapmaya fırsat bulamamıştım.Ta ki Facebook'tan arkadaşım sevgili Melek bu tarz birşey hazırlayıp bana gaz verene kadar.


Büyükçe bir kolinin bir tarafını kesip kalan üç yüzüyle hazırladım bu düzeneği.Malzemeler de tuvalet kağıdı ve havlu kağıt ruloları.Ruloları da çift taraflı bantla kartona yapıştırdım.Daha ilgi çekici olması ve daha eğitici olması açısından da stickerlar ve resimler ekledim.Bu sefer top yerine pompom kullandım ki renk aktiviteleri de yapabilelim.Üç tane küçük kutuyu da farklı renklerde elişi kağıdıyla kapladım ve sadece o renklerde pompom kullandım.


İşte bu fotoğraf da Doruk'un bunu görünce ne kadar şaşırıp sevindiğinin göstergesi.Bir süre karşısından kalakaldı kuzum uykudan uyanıp bunu görünce :)


Aktivitelerimizde en çok merak edilen şeylerden biri de ilgi ve süre.Şaşılacak birşey ama Doruk tam 1 saat oynadı sıkılmadan.Hatta uykudan kalkıp aç olmasına rağmen o bir saatin sonunda da kandırarak zor götürdüm yemeğe.


Renkleri de konuşmuş olduk pompomlar ve kutular aracılığıyla.Stickerların faydası o nerede bu nerede diye sorduğumuz sorularla oldu.

Anlayacağınız bizim için hem eğlenceli hem de eğitici bir aktivite oldu.Üstelik düzeneğimiz de sapasağlam duruyor.Hafta boyunca ara sıra çıkardık ortaya.Sadece minik kutulardaki elişi kağıtlarını söktü.Evet biraz uğraştırıyor hazırlaması ama emin olun buna değer :)


17 yorum:

  1. 1 saat süper süre!aferin benim tatlı paşama:)senin de ellerine sağlık canım,uğraştığına değmiş ne güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim:) Bence de süper bir zaman

      Sil
  2. 1 saat mi:)))??Süpermiş canım,ellerine sağlık,biz de atmayalım bari ,iyi ki hatırlattın:)Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım bizimkiler için ideal bir oyunmus valla

      Sil
  3. Ellerine saglik canim,vesile olduguma sevindim,bizimkininde iki saat e yakin oyndigini bilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım teşekkürler :) Demek bizimkilerin zamanı gelmiş :)

      Sil
  4. ellerinize sağlık harika olmuş. benim gibi el becerisi olmayan birinin bile yapabileceği türden :) kızıma yapacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Esra'cığım :) El becerisi de yaptıkça gelişir meraklanma sen ucundan başla bak neler yapacaksın:)

      Sil
  5. oy oy çok eğlenceli.. benim bile oynayasım geldi..

    YanıtlaSil
  6. Ellerine saglık Tuğbacım

    YanıtlaSil
  7. Bende bir şeyler yapmayı seviyorum, el becerisi gibi olmuyor hiçbir şey ellerine sağlık. Blog sayfama bekliyorum :) http://hanesuscehersey.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler iadeyi ziyarete geldim bile :)

      Sil
  8. ellerinize sağlık Tuğba Hanım. Doruk 'a iyi eğlenceler.

    YanıtlaSil
  9. Bravo vallahi harika olmuş..oğluma yapsam mı acaba...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bence denemeye değer ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...