13 Şubat 2014 Perşembe

Paşaya Yemek Sunumları

Haftasonu Paşama taşıt kuklaları hazırlamıştım ama tren eksik kalmıştı.Onu da yemek sunumuyla tamamlamak istedim.

Ben bunu hazırlarken Paşam krebin kokusunu aldığından atıştırmaya başladı.Ben de üzülmüştüm şimdi gene yüzüne bakmaz yemez diye ama beklenen olmadı.Paşam bayıldı bu tabağa hem de ilk kez böyle bir tepki verdi.Normalde yemediği şeyleri de yedi ve hatta ekleme yaptık tabağa tekerleklerimiz bitince :) O kadar mutlu oldum ki...


Yemek bittikten sonra da ailecek çuf çuf tren olup gezdik evde :)

Treni mısır unlu krep tarifinden hazırladım ve sonra keserek bu şekli verdim.Diğer malzemeler ; kırmızı biber,yeşil biber,kaşar peyniri,yeşil zeytin,siyah zeytin,marul ve limon


Çiçek yumurta da cumartesi kahvaltımızdan.Paşam çiçekleri çok seviyor o yüzden yapmıştım.


Paşam geçen akşam televizyonda pasta görmüş.Ben de mutfaktaydım o sırada.Koşturarak geldi paaasdaa ittiyom meenn diye bağırmaya başladı.Ama nasıl çoştu.Baktım olacak gibi değil 10 dakika içinde pişirmesi soğutması dahil bu pastayı hazırladım kuzuya.İnşallah yakında yemek hazırlamak için süre gerektiğini de anlar :)

Başınıza gelirse diye uyduruk tarifimi vereyim.Gerçi panikten tam olarak ölçmedim göz kararı yaptım ama üç aşağı beş yukarı tutar nasılsa.1 kase süt,2-3 yemek kaşığı tam buğday unu,1 yemek kaşığı kakao,1 yemek kaşığı şeker.Hepsini birlikte kaynayana kadar karıştırıp küçük bir parça tereyağ ekleyip kaynayınca altını kapattım.Sonra içine muz ve mecburen pötibör bisküvi karışıtırıp,soğuttum.Vakit olsa kek koymayı tercih ederdim tabi ki.

Mutlu sofralar :)




12 yorum:

  1. Trenli krep çok hoş gözüküyor gerçekten, Emirhan'a denemeliyim bunu :)
    Bizimki yumurtayı omlet tercih ediyor, haşlayinca sarısını yedirmek zor oluyor, sevmiyor pek.. pratik pasta da gayet güzel, bizimki de aniden keeeek diye tutturabiliyor, bununla kandırabilirim belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Belki treni omletle de deneyebilirsin yada araba yapabilirsin..Ama yumurtanın sarısını yemiyorsa çiçek şeklinde de biraz zor olabilir direk ortada çünkü.Belki onun yerine yumurtadan civciv yapabilirsin daha çok yeme ihtimali olur sanki

      Sil
  2. ayy ben bu kahvaltı tabağına bayıldım yaaa , süper cumartesi bende yapıcam benim paşaya, çok özendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknur'cuğum senin performansın daha iyi olmalı bu konuda bir profesyonel eli değince kimbilir neler çıkar :)

      Sil
  3. masallah bunlari hazirlayan anneye ve de yiyen pasaya ;-)

    YanıtlaSil
  4. tuğbaaaa hep bakıyorum bloguna yazmaya forsatım olmuşken söyliiimmm harikaaaa el becerilerin var.yaratıcılık taa tabiki son haddinde..maşşallah sana..şu çiçek yumurta çok iyi olmuş.sen hep yap bunlardan ben kopya çekicem çünkü:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım güzel sözlerin için :) Artık ben de işe başladığım için vakit sıkıntısı çekiyorum sorma
      Zaten şu treni yedi ya ben gazı aldım Paşamdan inşallah fırsat buldukça yapacağım

      Sil
  5. Maşallah ne kadar güzel hazırlamışsınız öyle tabakları.Gerçekten büyük bir sabır gerektiriyor.Ama olsun her şey çocuklar için dii mii:)
    ellerinize emeklerinize sağlık.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Şule :) Gerçekten biraz sabır lazım
      Sevgiler :)

      Sil
  6. ben bile bayıldım bu tabağa, o minik kuş nasıl bayılmasın ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...