15 Ocak 2014 Çarşamba

Mini Mini Hediyelikler

Bu ara gene çok yoğunum,bilgisayar başına bile zor geçiyorum.Blog okumayı özlemişim demin farkettim ama çoğuna bakamadım bile.Tam doğumgünü arefesinde gene hastalık buldu bizi.Şu lanet virüs tekrarlayabiliyormuş.Pazartesi kreşten gelen telefonla nevrim döndü.Paşamın öğretmeni hem ateşi yükseldi hem de titriyor diyince benim de elim ayağım titremeye başladı.Ona ulaşmak için geçen bir saat öyle uzundu ki...Neyse Paşamı hastaneye götürdük ki nasıl bir kalabalık.Bütün çocukların şikayeti aynı yüksek ateş,öksürük,burun akıntısı..Bir poşet ilaçla döndük evimize.Tabi ben de izin aldım ev istirahatindeyiz.

Görünür de öksürük dışında bir sorunumuz yok ama nasıl bir huysuzluk,mutsuzluk...Kendini yerden yere atıyor resmen çıldırmış gibi ki benim de çıldırmama az kaldı sanırım.

İşte bu çıldırmaların içinde doğumgünü hazırlıkları da yapmaya çalışıyorum.Allah'tan annemler yanımda da bir iki iş görebiliyorum.Kreşte çocuklara hediye dağıtıp dağıtmama konusunda kararsızdım.Zira bütün şirin hediyeler şekerli,çikolatalı hazırlanıyordu.Sonra aklıma bu fikir geldi ve evalarla arabalar yapıp çocukların ismini üzerlerine yazmaya karar verdim.


Doruk'un üstünde mecburen test ettik;çok sevdi.Mecburen diyorum çünkü ben hazırlarken uyandı ve baskın yedim.Aslında herşey ona da sürpriz olsun istiyorum.Arabaları kurabiye kalıbıyla hazırladım,sonra da lolipop çubuklarına silikonla yapıştırdım.

Arabaları hazırlayınca sunum için kullanacağım kova içime sinmeyince bu yol şeklinde kutuyu da hazırladım.


Kutu için fotoğraftaki gibi kutuyu alıp bir tarafını kestim.Evde olan köpükten de içinin ölçüsüne göre kesip içine yerleştirdim.Etrafını ve içini de elişi kağıdıyla kapladım.

Umarım bizim bebişler de severler mini arabalarını :)

21 yorum:

  1. Bu hastalık bizde de var. 15 gündür çekmediğimiz kalmadı, 8 ilaç işe yaramadı, yenilerini alldık, hava yapıyoruz ama geçmiyor. Sizi de çok geçmiş olsun.
    Fikir çok hoşuma gitti aklınıza sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de çok geçmiş olsun.Maalesef bu hastalık böyle allah beterinden sakınsın
      Ayrıca çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Cok guzel olmus elinize saglik...

    YanıtlaSil
  3. çok çok çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. bize daha uğramadı hastalık, dilimi ısırayım ... çok cici olmuş hediyelikler, emeğine sağlık, pasta nasıl olacak sen ondan haber ver en çok onu merak ediyorum :) İlgi alanım olunca :) Bak pastayı da arabalı bişeyler düşünebilirsin aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol İlknur teşekkür ederim :) Pasta da bu konseptte birşey olacak.2 şeklinde mi yapsam diye düşünüyordum ama kafamdaki şey çok güzel durmaz diye vazgeçtim.Şeker hamurlarım geldi rengarenk.Tek kat olacak ve taşıtlar olacak gerisi sürpriz inşallah becerebilirim :)

      Sil
  5. öncelikle çok geçmiş olsun canım,bizi de iki gündür mahvetti bu virüs:(aynı mutsuzluk,huysuzluk bizde de var had safhada:(hediyelikler çok şirin olmuş ellerine sağlık miniklerin beğeneciğine eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off size de çok geçmiş olsun canım Allah kolaylık versin..Ayrıca da çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. çok iyi fikir o arabalar elinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Minik adamların en sevdiği şey, arabalar. Eminim hepsi bayılacak...Bu arada geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah severler minik kızlarımız da var :) Çok teşekkürler :)

      Sil
  8. canım tuğbam,inanki aynı durum bizde de var.Göktuğ büyük oldugu için midir nedir,öyle huzursuzluk yok ama biz enjeksiyon tedavisi görüyoruz onun zorlugu kaprisi var :( tekrar geçmiş olsun bitanem,hediyeliklerin de süperr çok güzel düşünmüşsün,her durumda hünerli arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım benim..Sizinki düzeldi sanıyordum ben geçmiş olsun Tubişim
      Ayrıca da çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. ahh sorma balım,düzelmişti tabii de bu kez de kulaktan yakaladı bizi :( çocuk fazla sosyal yaşamanın dezavantajlarını yaşıyor hayatım ne yapalım :) güçleniyorsun oğlum diye avunuyor,avutuyorum..hepimize geçmiş olsun,gerçekten geçsin artık

      Sil
  9. Çok güzel olmuş Tuğba cım..Ellerine sağlık...Bende kızıma geçikmiş doğum günü hazırlamak istiyorum...'.yaş günü öyle masal oldu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Bahar'cığım :) Hazırla tabi içinden geldiyse tarihin ne önemi var :)

      Sil
  10. Arabaların üstündeki isimleri hangi kalemle yazdın tuğbacığım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...