27 Ocak 2014 Pazartesi

Keçeden Kral Tacımız

Paşamın doğumgünü için taç yapmaya çok önceden heves etmiştim.Nette pasta şeklinde taç vardı onu mu yapsam diyordum ki Keçeden Yapılan Herşey blogunda gördüğüm taç fikrimi değiştirdi ve konsepte uygun yapmaya karar verdim.



Yazı karakterini Berlin Sans FB Demi kullanarak 100 fontta çıkarttım.Araba,kamyon ve bulutlar için şablon kullanmadım.Şablon bulmakta zorlandığım için kendiminkinin fotoğrafını çektim sanırım iş görür.


Paşamın yanlız fotoğrafını hiç çekemedik kıp kıp hiç durmadığı için.Anca bu fotoğrafı ayarladım tacıyla nasıl göründüğünü göstermek için.


Tacı bizler de çok sevdik,hepimizi pozu var :) Artık ben her sene değiştirip değiştirip kullanırım bunu

Doğumgünü detaylarımıza buradan bakabilirsiniz...

14 yorum:

  1. Cok yakışmış ellerine sağlık. yenı yasınız da hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  2. adaşım bundan bende istiyorum,doğum günümde :)
    çok güzel olmuş,paşamda da süper durmuş,emegine saglik cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım benim sana da kraliçe tacı yaparım ayıp ettin :)

      Sil
  3. Çok güzel fikirlerinizvar bunu ve diğer Eva araçları bende deniycem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim işinize yaramasına da ayrıca sevindim :)

      Sil
  4. Çok güzel fikirlerinizvar bunu ve diğer Eva araçları bende deniycem

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş canım yaa eline sağlık,ben de çok isterim yapmayı ama Kayra hayatta onu kafasında tutmaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Gamze'ciğim :) Bizimki de fazla tutmadı zaten ama masaya çok yoğunlaşınca pasta faslı boyunca hiç çıkarmadı.Sonrada biz taktık,arkadaşlarını hoşuna gitti derken verimli kullandık yani tavsiye ederim

      Sil
  6. Cok güzel olmuş elinize sağlık, ben de oğluma yapmak isterim. Keceleri nereden alabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Keçeyi kirtasiyede bike bulma şansınız var ama ben bir kere aldim kirtasiyeden ve çok kalitesiz çıktı. Hobi mağazaları ve internetten almak daha garanti.Ayrica ana bölüm taç kısmını kalın keçeden figürleri ince keceden yaptım

      Sil
  7. Yanıtınız için teşekkür ederim :) bir kaç sorum daha olacaktı, kullandığınız ince ve kalın keçelerin kalınlığı kaçar mm dir? Siz hangi siteden alışveriş yapıyorsunuz? Ben de oraya bakayım. Bir de keçeleri ne ile yapıştırıyorsunuz? Çok soru sordum ama yanıtlarsanız sevinirim :) şimdiden teşekkürler, aylin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estafurullah Aylin :)Keçelerin kaç mm olduğunu ben de bilmiyorum ama aldığım yerlerde zaten iki tip vardı.İnternetten hiç almadım henüz ama geçen gün çekilişten kazandığım hediyeler geldi kalitesini de beğendim.Adresi bu şimdi baktım da fiyatları da uygunmuş http://www.hobisitesi.com/
      Yapıştırma için de sıcak silikon kullanıyorum.Eğer kumaş üzerine yapıştıracaksan aplike tutkalı kullanabilirsin.
      Yardımcı olacağım başka bir konu olursa sorabilirsin..
      Sevgiler :)

      Sil
  8. Sizden sonra iyi bir tufiye buldum hobi malzemeleri de satan.. ordan renk renk keceler aldım. Valla bu keçe isi beni acayip sardı, cok da zevkli :) sizin renk.renk keceleriniz de supermis benden de sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim Aylin eserlerini bana yolla da facebook sayfamda paylaşayım ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...