29 Ocak 2014 Çarşamba

Çıkartma Kitaplarımız

İlk seri çıkartma kitaplarını alırken kullanamayız ama resimlerine bakarız diye düşünmüştüm.Keza ilk aldığımda resimleri inceledik sadece.Ama geçenlerde Doruk çıkartmaları keşfetmiş yırtmaya çalışıyordu.Ben de oturttum önüme ve onu yönlendirdim.Ve ben bile şaşırdım çünkü hemen hemen hepsini yerine yapıştırıyordu.Tabi kitabı önüne verip tamamında bulmasını istemedim.Ben ilgili sayfayı açtım,o da bulup yapıştırdı.


 Şimdilik bu kitaplarla başladık.Gerçi hemen çıkartma olayına başlamıyoruz.Önce biraz kitabı inceliyoruz ne nerdeymiş ona bakıyoruz.Bilmediğimiz şeyleri öğreniyoruz.Zaten Paşam çıkartmaları yapıştırdıktan sonra kitabı da yırtmaya çalışıyor.


Paşam da kitap okurken pek ciddidir :)


Velhasıl biz bu çıkartma kitap olayını çok sevdik ve tavsiye ederiz.

10 yorum:

  1. tubacım bizim kızda bayılıyor.. ama çıkartmaları çıkarırken çok zorlanıyor.. ben bile zorlanıyorum bazen.. ama gerçekten eğlenceli.. biz biraz daha büyük resimli silik parçaları buluyoruz şu sıra.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifli değil mi?Bizimki de çıkartmaları çıkaramıyor zaten ben çıkarıp veriyorum o yapıştırıyor.Dediğin gibi bazen ben bile zorlanıyorum

      Sil
  2. bir türlü cesaret edip te henüz alamadıklarımdan bu çıkartmalı kitaplar.ama paşam sevdiyse yorumlar olumluysa değerlendirmeli :) ciddiyetini yerim onunnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ki Kayra bizimkine göre daha yatkın sen de alıp dene bence zaten 2 tl kitap :))

      Sil
  3. Çok hoş canım kıtaplar yapılacaklar lıstesıne ekledım genıs bır zamanda ıyıce ıncelıycem gercı sen aldıysan ıncelemeye de cok gerek yok dırekt alabılırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genelde seriden bir kitap alıp sonra devamını almaya karar veriyorum ama bunların fiyatı da uygundu fazla düşünmedim :)

      Sil
  4. hemen her çocugun favorisi halıne gelıyor sanırım bunlar.sizinkiler de çok güzelmiş canım.biz bu aralar herşeyi sadece korsanlı aldıgımız ıcın,arada alternatıf olması anlamında ıyı fıkır oldu ;) teşekkurler bu guzel paylasımın ıcın.bu arada gercekten kocaman bır bravo doruk paşama :) keyfınız bol olsun cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım benim.Valla süper oldu bunlar e biz eve 6 da geliyoruz o saatten sonra birşey olmuyor ama oturup bu kitaplara bakıyoruz.Doruk da yeni yeni konuşma hevesinde olunca daha hoşuna gidiyor

      Sil
  5. Merhaba, kitaplara zaten çok meraklıyız. Tavsiyenizi değerlendireceğiz.Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim eminim hoşuna gidecektir İpek'in de :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...