18 Aralık 2013 Çarşamba

Yorgun Babadan Otoyol

Babamız aktivitelere katılmıyor diye üzülmeyin.Bu tişört sayesinde sizin gözünüzde baba,pasif görünsede çocuk açısından hayli aktif olarak algılanacaktır.Bu fikri pintereste görmüştüm ama maalesef kaynağını kaydetmemişim.Hazır dün evdeydik ve babamız da telefonda hasta olduğunu söyleyince bunu yapmak aklıma geldi.Zaten Paşam da hastaydı,belki dedim biraz keyfi yerine gelir.


Yapılışı ise çok basit ihtiyacınız olan tek şey kumaş kalemleri.Ben uzun zaman önce almıştım belki Paşama tişört hazırlarım diye ama fırsat olmamıştı bir türlü.Ben kırtasiyeden Milan marka almıştım araştırmadan yani bilmiyorum iyi midir kötü müdür.Markadan markaya farketmekle birlikte uygulamadan sonra tersten ütü gerektiyor.Herhangi bir şablon da yok doğaçlama boyadım tişörtü.


Akşam Paşa hasta,baba hasta dedim size sürprizim var.Tişörtü giyip uzandı eşim,Doruk da üzerinde araba kullandı.Sen sağ ben selamet :) Gerçi her ikisi de hayli keyifsiz olduklarından çok uzun sürmedi etkinlik.


Çizim tamamen sizin hayal gücünüze kalmış.Aslında ben de daha detaylı çizim yapabilirdim ama bu da yetti bize.En azından farklı şeyler eklemek üzerinde konuşabilmemizi sağladı.Hatta şu anda da benim üzerimde tişört :)



16 yorum:

  1. Merhaba,
    Tişörtü çok güzel boyamışsınız, çizimleriniz de bir o kadar iyi olmuş, ellerinize sağlık. Hem baba oğul eğlenmişlerdir.
    Blogunu takibe aldım, bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Teşekkür ederim biraz kötü oldu çizim kaba çizim yapmadığım için ama çok önemli değil
      Tabi ki gelirim.Size de sevgiler :)

      Sil
  2. aaaa süper fikir :)
    babaların kaytarma şansı hiç kalmıyor böylelikle :)
    ama benimki 2 arabayı babasının üzerinde çarpıştırırsa yandık kafa göz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım :) Valla Doruk da pist dışına çıkıp babanın kafasından sektirdi bütün arabaları :))

      Sil
  3. Waaoow şahane fikir üstadım,anne hayal gucu,baba sırtıyla birleşince bak sen paşamdaki keyfe...eglenceniz bol olsun balım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estafurullah ne üstadı neyime benim :) Teşekkür ederim güzel insan :)

      Sil
  4. Harika olmuş, korkarım aynı teknikle anne tişörtü yapmamız gerekecek bizim, babadan çok anne yorgun oluyor biz de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Ben baba olmayınca tişörtü yastığa geçiriverdim :)

      Sil
  5. Ne güzel olmuş canım,ellerine sağlık.Maşallah hiç boş durmuyorsun.Doruk daha iyidir inşallah,geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım ama hala hasta ah bu doktorlar!Zamanında doğru dürüst muayene etmeden başlarından savıyorlar sonra biz çekiyoruz işte.
      Ayrıca ben sana göre çok boş sayılırım:))

      Sil
  6. Bu fikre bayıldımmm:)Çizimler de on numara olmuş canım,sen bu işi biliyorsun;)Babalar bu fikirden hoşlanır mı bilmem ama işimize çok yarayacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım çizimler eh işte ama bu iş için kafi bence de :)
      Asıl babaların hoşuna gitsin yattıkları yerden gönül fetediyorlar daha ne olsun ?

      Sil
  7. bizde yaptıkkk bizde yaptıkkk süper oldu...teşekkürler fikir için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım merak ettim bak şimdi sizinkini de :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...