25 Aralık 2013 Çarşamba

Yılbaşı Çekilişimin Sonucu

Merhaba arkadaşlar :)
Yeni gelen arkadaşlarım hoşgelmiş sefalar getirmiş :)
Ne umdunuz ne buldunuz bilemiyorum ama umarım bizi sevmişsinizdir.Çekilişleri bu yüzden seviyorum yeni bloglar keşfetmenizi sağlıyor,bazen de güzel dostluklara sebep olabiliyor.Ben de bu çekiliş sayesinde pek çok blogla tanışmış oldum.

Şimdi gelelim sadede...Lafı uzatmayayım ve kazananı açıklayayım.
Toplamda 170 kişi civarı katılım oldu.Artı haklarla beraber toplam 363 hakla çekilişi yaptık.
Aslında çekilişi videoya da çektim ama telefondan atamadım bir türlü ve uzatmayayım artık dedim.


Vee kazanan Ece Naz ( Ecenaz...Pamuk Şekerim )

Tebrik ederim kendisini.Mail atıyorum kendisine ve bize dönmesini bekliyorum.Eğer cuma akşamına kadar dönüş yapılmazsa çekiliş tekrarlanacaktır.

ORIFLAME TILSIMI'na  canım dostuma çok teşekkür ederim katkıları için :)

Herkese şimdiden mutlu yıllar dilerim.Şansınız açık olsun tabi benimki de bu ara ben de hiç kazanamıyorum :)








7 yorum:

  1. Pamuk Şeker'i tebrik ediyorum. Bir dahaki çekilişe ben kazanırım inşallah :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah başka çekilişlere :) Ama sponsor bulmam lazım :))

      Sil
  2. ben de senin bloğunu keşfetmiş oldum seviyorum çekilişleri :)

    YanıtlaSil
  3. AAAAAAA inanmıyorum ilk kez bir çekilişi kazandık. Çok sevindim Tuğba Hanım :) Teşekkür ediyorum hemen bakıyorum mailinize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevindiğine sevindim :) Hayırlı olsun güzel günlerde kullan :)

      Sil
    2. ne güzel senin kazanmana çok sevindim : ))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...