8 Ekim 2013 Salı

Tembel İşi Müthiş Pasta ve Mini Kutlama

Eşimin doğumgünü bu pazar ama daha hangi şehirde olacağımız bile belli değil.O yüzden ben de erken bir kutlama yapmak istedim bu akşam için.Tembel işi bir pasta yaptım çünkü herşeyi hazır.Normalde ben pek hazırları tercih etmem ama bugün anca yetiştirebilirim diye bundan tercih ettim.


Pasta Malzemeleri
Hazır kakaolu pasta tabanı
1 paket vanilyalı pasta kreması
1 paket çilek ahududu sos
1 adet muz
1 avuç damla çikolata ( sanırım bunu abarttım )
Bonibon ( inanmayacaksınız ama tam 9 paket kullandım )
1 paket kedi dili

Hazırlanışı : Çok basit hepsinin yapılışı paketinin üzerinde yazıyor :) Geriye sadece estetik olarak onları birleştirmek kalıyor.Pastanın üzerindeki kurabiyeler çekiliş için İrem'e hazırladıklarımdan bize kalanlar :) Onlara da gıda kalemi ve glazür süslemesiyle yazı yazdım.


Bu akşam soframız biraz zayıf ama dedim ya bu mini kutlama.Paşamın öğle uykusunda anca bu kadar hazırlanıyor.

Babamız da çok beğendi sürprizimizi ama bir topkek de yeterdi dedi :)

Not : Bonibonlu pasta yapmak isteyenlere bir notum var servisten hemen önce ekleyin bonibonları çünkü bekleyince eriyor ve kötü görünüyor

8 yorum:

  1. Hazırlanışı çok hoş olmuş :)) pasta muhteşem görünüyor,bonibonlara bayıldım,bu sene Etkanın pastasını bende bonibonlara kaplıyım inşallah, çok şeker :))) ellerine sağlık canım, eşine de Rabbim hayırlı sağlıklı uzun ömürler versin, Rabbim aşkınızı artırsın, evladınızla hergünü doya doya yaşadığınızın şükrüne erdirsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Ay canım çook teşekkür ederim güzel dileklerin için bilmukabil inşallah:)

    YanıtlaSil
  3. Birlikte nice mutlu, güzel yıllarınız olsun...
    Pasta çok şirin ve lezzetli görünüyor, ellerinize sağlık.Sağ tabaktakini de merak ettik ama :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:)
      Sağdaki hafif yanmış tava böreği

      Sil
  4. Ama bu pasta tembel işi gibi durmuyor ki...Bildiğin hamarat pastası gibi duruyor.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim saol ama bütün malzemeler hazır pratik oldu o yüzden dedim öyle:)

      Sil
  5. cok tatlı bır pasta olmus rengarenk mutlaka esının de cok hosuna gıtmıstır. haftaya bayram haftasına denk gelıyor degıl mı? bız bayramları unuttuk artık buralarda :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)
      Türk aileler yok mu görüştüğünüz belki gurbette daha bağlılık olur?

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...