2 Eylül 2013 Pazartesi

Ponpon Fırlatmaca

Bu yaptığım oyunu daha önce görmüş,kaydetmiştim sonra yapalım diye.O yüzden kaynak belirtemiyorum.Oyun için sadece bir tahta parçası,tahta mandal,dondurma çubuğu ve 5lt'lik şişe kapağı ile bunları yapıştırabilmek için sıcak silikon makinası gerekiyor.Dondurma çubuğumuz olmadığından ben plastik karıştırıcı kullandım ama tam randıman alamadık.Çünkü plastik eğiliyor halbuki mandalla beraber hareket etmeliydi


Bizim için malzeme pek de önemli değil paşam eninde sonunda her malzemeyi kırdığı için.Bunu da kısa sürede parçaladı zaten.Sonra da ponponu kaşıkla fırlatmaya devam ettik.


Artık magnum yemek için bahanem de hazır;dondurma çubuğu lazım :)

2 yorum:

  1. nerden buluyorsun böyle eğlenceli aktiviteleri yahuu,cidden güzel olmuş bundan keyıf almayacak çocuk yoktur sanıyorum,marifetli adaşım teşekkürler bu güzel fıkırler için,emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım:)Paşam yaşına girdi gireli sürekli bakıyorum netten sevdiklerimi kaydediyorum zamanı gelince yapalım diye.Nadiren de olsa kendim de birşeyler üretiyorum işte.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...