10 Eylül 2013 Salı

Keçeden Kapı Süsü Yapımı

Çok sevdiğim bir dostum ev aldı geçenlerde.Ben de ona ev hediyesi için bakınıp duruyordum.Birşey içime sinmedi ben de en güzel hediye oğlu için olabilir diye düşündüm.Eren için kapı süsü yapmaya karar verdim.Umarım doğru karar vermişimdir ve beğenmişlerdir hediyelerini.


Öncelikler kalın keçeden halka şeklinde kalıp kestim.Bunun için büyük ve küçük ebatta tencere kapaklarını kullanabilirsiniz.Ortasına bir otoyol yaptım siyah ve beyaz keçeden.Araba için hazır şablon bulmuştum internetten onu kullandım.Harfler için Word programında showcard gothic karakterinde 150 fontta alfabe çıktısı almıştım,onları kullanıyorum.Tüm bunları da sıcak silikonla birleştirdim.Bu arada harfler ve üzerindeki şekiller için ince keçe kullanıyorum.Asmak için de beyaz kurdelayı silikonla yapıştırdım.

İşte ortaya ilk kapı süsüm çıktı.İlk fırsatta paşam için de hazırlayacağım.


Araba şablonu için bu resmin fotokopisini alıp karbon kağıt yardımıyla keçenin üzerine deseni aktarabilirsiniz.

17 yorum:

  1. Çok şekermiş.. bende keçe olayına girmek istiyorum ama bagımlılık yapar diye uzak duruyorum şimdilik örgüye ve boncuga devam :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bağımlılık yapıyor:)Geçen hobi mağazasına girdim kendimden geçtim ama daha çok hobi için çok para lazımmış şimdilik keçe ve şeker hamuruyla idare edeceğim artık.

      Sil
  2. Çok beğendim, eline sağlık. Benim de çok ilgim var aslında keçe işlerine. Şu aralar malzeme için internetten alışveriş yapabileceğim sağlam bir site arayışı içindeyim. Bulunduğumuz ilçe küçük fazla seçeneğim yok, fiyat olarak piyasasını da bilmiyorum. Tavsiye edeceğin internet sitesi olursa çok sevinirim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) İnternetten hiç keçe almadım ama oradan almak daha mantıklı çünkü her aradığını dükkanlarda bulmak zor oluyor.Ben de oturduğum yerde bulamıyorum kırtasiyede bulmuştum ama onlar da çok kaliteli olmuyor.Ankara'ya geldikçe alıyorum.Amerikan servis ebatındaki keçeler 2tl civarında

      Sil
    2. Teşekkür ederim ;)

      Sil
  3. keçeyi nerden temin ediyorsunuz acaba nerelerde bulunuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emek sensin sitesini ziyaret edin ve pasaj .com orada bulabilirsiniz keçe hem kaliteli hem fiyatları uygun oluyor.ben süslü keçeler yazın google oradanda temin edebilirsiniz.sevgiler.

      Sil
  4. Cok guzel olmus ellerinize saglik. Ankaradan keceyi nerden aliyorsunuz

    YanıtlaSil
  5. Keçeyi hep Ankara'dayken aldım.Bir keresinde Çıkrıkçılar Yokuşu'ndan aldım.Geçen gün de İzmir Caddesi'nde Erdoğan Düğme ve Şık Düğme var oralardan aldım.Hatay'da yaşıyorum ben kırtasiyeden almıştım ama o pek iyi değildi.İnternette satış yapan siteler de var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım siz bayağı yenisiniz bu keçe konusunda sanırsam.internetten sipariş verebilirsiniz pasaj.com a bakın emek sensien bakın ya da anında teslim süslü keçelerden bakın.

      Sil
    2. Teşekkürler bilgi için :)

      Sil
  6. çoook tatlı bişey olmuş ama ne güzel düşünmüşsünüz bu hediyeyi yaparak!!! biri bana böyle güzel bir el emeğini getirdiğinde çok mutlu olurum ben:)))
    çok sevdim blogunuzu takipteyim beklerim ben de...
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Umarım arkadaşım da çok mutlu olmuştur

      Sil
  7. adaşım gerçekten süpersin,keşke el becerisi konusunda da benzer özellikler gösterebilseydik :) muhteşem olmuş bayıldımmm ellerine emeğine hayal gücüne sağlıkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol Tuğba'cım ama sen de denemeden bilemezsin belki ne cevherler vardır :)

      Sil
  8. çok güzel olmuş
    harfleri sıcak silikonla birleştirmişsiniz
    bugüne kadar herkesi kumaş tutkalı kullanıyorlar sanıyordum :)
    iyi oldu bunu öğrendiğim :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ama ben de kumaş tutkalı aldım artık onu deneyeceğim ilk iş:)Silikon iyi ama çalışmak biraz zor hem hata verebiliyor hem de kaba durabiliyor bazen.Kumaş tutkalını deneyince paylaşırım onun ilgili durumu da :)
      Sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...