20 Eylül 2013 Cuma

Deniz Dünyası - Keçiören Gezisi

Ankara'ya sürekli geliyoruz ama bir türlü gidememiştik akvaryuma.Hazır paşam da artık balıklara ilgiliyken bugün niyetlendik.Yaşarken içinde anlamıyor insan ama şehrinden uzaklaşınca daha bir güzel geliyor insana.İşte bugün bekarken gezdiğim sokakları bebek arabasıyla arşınladım.Elimde fotoğraf makinası turist gibi gezdim sokakları.Hatta annem dalga geçip durdu e insan yaşadığı şehri fotoğraflamaz ne de olsa.Dolmuştan indikten sonra uzunca bir yol bizi bekliyordu.Ankaralılar bilir zaten Estergon Kalesi Keçiören'in simgesi haline geldi.Orada kısa bir hat üzerinde de teleferik çalışıyor.Belediye ve kaymakamlık binası çevresi de şelaleler,yürüyüş yolları ve parklarla çevrili.Bizim için başka bir önemi de nikahımızın burada kıyılmış olması.İlk evli pozumuzu şelale önünde vermiştik ama o şelale şimdi tadilattaydı :)


Güzel bir gezi sonunda Deniz Dünyası'na ulaştık.Üstelik giriş ücreti sadece 3 TL.Gerçi çok fazla balık çeşidi yok ama bizim için yetti de arttı bile.Kayıp balık nemo bile vardı ama kıpır kıpırdı kendileri fotoğrafını çekemedim çünkü flaşlı çekim yasak.



Balık çeşitleri dışında kabuklular,kaplumbağa ve timsah da var.


Su tüneli ise ayrı bir keyif vantuzlarla dans etmek gibi birşey.Paşamın da suratı asıktı meğer arabada sıkılmış özgürlüğüne kavuşmak istiyormuş çılgınca koştu bir o yana bir bu yana.


En güzel şeylerden biri de içine girip fotoğraf çekilebileceğiniz akvaryumdu.Biz çok eğlendik.


10 yorum:

  1. Çok eğlenmişsiniz,Doruk Paşa bayılmıştır balıklara.bu sene akvaryuma gitmek benimde aklımdaydı ama seneye kaldı.Hayvanat bahçesine bile gidemedik,taşındığı için kapalıymış.Ankara güzel ve sosyal bir şehir..meğer seviyormuşum...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doruk bayıldı bu kadar ilgili olabileceğiniz ben de düşünmemiştim.Hayvanat bahçesi benim de listemdeydi kapanmış ne yazıkki çok üzüldüm.Çünkü Hatay'da da yok.İnsan gidince anlıyor bu şehrin kıymetini içinde değil

      Sil
  2. Keçiöreni ben de çok severim. Akvaryuma gitmeyeli de yıllar oldu, yazınızda görünce hatırladım:)

    Anne-oğluş ne tatlısınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Ben de Keçiören'i hatta Ulus'u sevdiğimi gittiğimde anladım:))

      Sil
  3. Bayıldım ben buraya
    Ekim sonu gelsek de gitsek mi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz iyi geziyorsunuz zaten maşallah:)Yolunuz Ankara'ya düşünce tavsiye ederim.Bir benzeri de NataVega alışveriş merkezinde varmış ben gitmedim ama.

      Sil
    2. :)
      30 ekimde Ankaradayım inşallah
      Fuar var, bende fuara beklerim :)
      Güzellik ve Bakım fuarı

      Sil
  4. Harika! Antalya'da da var ama bir türlü gidemedik.

    Bu arada bloğunuzu yeni keşfettim ben de beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi gelirim siz de hoşgeldiniz:)Biz de bu yaz taşındık Antalya'dan Hatay'a.Antalya'daki akvaryum bundan çok daha büyük ve çeşitli bildiğim kadarfıyla oradayken biz de gidemedik pahalıydı zaten.Şehir fırsatıyla gitmek lazım oraya:)

      Sil
    2. Evet epey bir pahalı. İyi hatırlattınız şehir fırsatlarını takip etmek lazım. :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...