13 Eylül 2013 Cuma

Ben Kapı Süsü Yaparken Paşam Yerlerde Sürünür

Bugün çok sevdiğimiz aile dostlarımıza gidecektik.Yağızlar da ev almıştı ama bir türlü onlara gidememiştik.Biz de giderken anlamlı bir hediye vermek istedik.Zaten bu ara beni saran keçe hevesiyle kapı süsünde karar kıldık.


Vakit darlığı ve paşamın krizleriyle çizim yapmadan direk kesim yaptım bulutlar için ama fena da olmadı.Doğaçlama bir kapı süsü oldu yani.Minik kurdela ve mavi uğur böceklerini hobi mağazasından almıştım.Bu da yakından görünümü fikir olması açısından ekliyorum.


Ben bunu yetiştirmeye çalışırken paşamın da anne krizi tuttu.En sonunda da depresyona girdi kuzum yerlere vurdu kendini :)


Yaptığım diğer kapı süsüne buradan ulaşabilirsiniz
 http://pasamlayasam.blogspot.com/2013/09/keceden-kap-susu-yapm.html

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Hem de ne isyan.Bu ara çok düştü üstüme

      Sil
  2. kapı susu cok guzel olmus bebek mavısı baktıkca ınsanın ıcı acılıyor. ellerıne saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bir de paşama yapabilirsem inşallah

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...