7 Ağustos 2013 Çarşamba

''Uydurdum Uyduşturdum'' Etkinliği

Acemi Kimyagerin şirin bir etkinliği var.Önce birkaç blogda görüp anlamadan geçmiştim sonra bakınca hoşuma gitti ben de hemen beni yansıtacak birşeyler bulup uydurmak istedim.


Kırmızı ve siyah...Siyah asi yanımız.Kırmızı da en çok kadına yakışır kadını anlatır.Çocuklarımız olsa da hala kadınız bunu hatırlatmamız lazım kendimize ara sıra.Siyah tarafımla uyuşturduğum siyah ojem,saatim ve H&M küpelerim.Kırmızı ojelerimi de uzun süredir kullanmıyorum ama konsept olsun.Bordo Golden Rose matte serisi ojem ise en favorilerden.Sanki çocuklu kadınlar için yapmışlar anında kuruyor ve çok hoş duruyor.

Ben çok keyif aldım bunları hazırlarken siz de katılmak isterseniz tık tık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...