24 Ağustos 2013 Cumartesi

Peki Yanıbaşımızda Kefenlere Sarılmış Kardeşlerimiz İçin Ne Yaptın Anne?

HİÇBİRŞEY...

Evet hiçbirşey yapamadım bırak yapmayı kötü oluyorum deyip haberleri izlemekten kaçtım.Kaçtın nereye kadar nerede kaldı insanlık?Bir yerde tıkanmadın mı?Utanmadın mı insanlığından?Evet utandım...Kan yok çığlık yok ses yok cansız mini mini bedenler yanyana,günahsız...Biz ise sessiziz ve insanlığımdan bir kez daha utandım ki bu çaresizliğe,acıya siyasi bakabilen bir zihniyet varmış.Yahu bunun yanı yöresi sağı solu mu var?Orada yatan minik bedenlerde ayıbımız var.

Yazı yazdın aferin sana Tuğba yazdın da ne oldu?Yazdım da birkaç bedeni kurtarabilecek miyim?Belki evet belki hayır.Ama bu acı bu suskunluğu haketmiyor.Kendi sınırlarımızda yaşanmıyor bu olaylar diye de bu kadar sessiz kalamayız.Ne yazıkki bu olayların da farkındalığa ihtiyacı var.Dünya devlerinin çıkar çatışmasına konu olan o minik bedenlerse hele.Bugün Birleşmiş Milletler bitmiştir.Allah razı olsun gemi sayısını 4'e çıkarmışlar.

Birgün Peygamber (sav) Efendimiz: “İnsanlar üzerine öyle bir zaman gelecek ki, o vakit müminin kalbi tuzun suda eridiği gibi eriyecek!” buyurdu. “Niçin eriyecek yâ Rasûlallâh?” diye sorulduğunda: “Kötülükleri görüp de onları değiştirmeye güç yetiremediği için!”buyurdu.


Ve nolur acıları ötekileştirmeyelim.Her evladın bir anası,her ananın da bir evladı var.Her ana,her evlat için acı aynı acı dünyanın neresinde yaşıyor olursa olsun.

Allah'ım sen zulümlerden zulmedenlerden koru...

Not : Teşekkürler bana farkındalık yaşattığın için Deli Anne

6 yorum:

  1. tuğba içim parçalanıyor:(
    allahım diyorum ne olur bebekleri çocukları kötülükten koru.
    eskiden savaşlara erkekler giderdi ya gazi ya şehit denirdi.
    şimdi silahlar bebeklerin canını alıyor herkesin yüreğini dağlıyor.
    nasıl bir kindir bu,nasıl bir savaşma usulü.
    bunu yapanın yanına koyma allahım:(
    ama olan oluyor işte,günahsız bebekler ya ölüyor ya annesiz kalıyor.
    kıyamıyorum içim acıyor,ağlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Hafize'cim.Ey para sen nelere kadirmişsin!Silah sanayi para bassın diye çekilen hunharca zulümler:((

      Sil
  2. Ay ne teşekkürü.. bugün annelerden biri bir sözü yazmıştı twittera : Söylesem Tesiri Yok Sussam Gönül Razı Değil diye.. ben de tesiri yok sanıyoruz ama susunca canlar acıyor en başta, demiştim.. Bilmem bir işe yarar mı söylediklerimiz, kim bilir, ama ben benim elimden geleni hani var ya hadisi Peygamberimizin bir zulmü gücünüz yettiğince düzeltin, elinizle olmazsa dilinizle o da olmazsa kalbinizle diye, ki kalp ki en alt aşama oluyor buada, ben de elimle düzeltemem elbette ama birşey yazabilirim.. of bilmiyorum...

    Tek bildiğim tuz oldu eridi kalbim, kalbimiiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne yazıkki belki birşey yapamıyoruz ama en azından yazabiliriz.Kalplerimiz zaten acıyor:(

      Sil
  3. en çokta küçücük bebeklere ve çocuklara üzülüyor insan ufacık yüreklerinde kocaman acıyla gidiyorlar :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki acı bile çekemeden gidiyorlar Esra aniden:(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...