15 Ağustos 2013 Perşembe

Örümcek Ağı

Bu eğlenceli aktiviteyi yabancı bloglardan görüp kaydetmiştim ama topla oynama fikrini geçen gün Çocuğumla Evdeyim'de gördüm.Kağıtlarla doruk oynayamaz diye beklemedeydi bu fikir ama topla oynayabilir diye düşündüm.Paşam uyurken bantları kapıya yapıştırıp hazırladım.Uyanınca bantları inceledi boyunun ulaşamayacağı yere yapıştırdım zaten hemen sökmesin diye.Ben topları atıp nasıl yapıldığını gösterdim.Ancak bırak paşamı ben bile zor yapıştırabiliyordum topları.O yüzden biraz değişikliğe gidip onu kucağıma aldım öyle yapıştırdık topları.


Baktım kucakta bana yazık oldu aşağı da bant yapıştırdım.Paşam kendi başına takıldı bu şekilde topları söküp yapıştırarak.Fonda ki havuz da teselli havuzu oldu.Banda atamadıklarımızı üzülmeyelim diye havuza attık :)


Ara ara atıp bir süremizi mutfakta geçirdik bu oyun sayesinde çok da eğlendi paşam.

3 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...