2 Ağustos 2013 Cuma

Havuçlu Bebek Keki

Dün 3bebe1arada'da Sema'nın blogunda gördüm bu tarifi.Tarifte birazcık değişikliğe gittim tabi.Hazır kendimize de kek yapacakken dedim paşamın neyi eksik.E Sema'nın 3 bebeye tarif tammış da bizim için biraz fazla oldu siz de tarifi yarı yarıya uygulayabilirsiniz yada benim gibi buzluğa atabilirsiniz bir kısmını.


Malzemeler 

 2 yumurta
1 çay bardağı yoğurt
1-2 çorba kaşığı keçiboynuzu tozu
Yarım çay bardağı sıvıyağ
2 çorba kaşığı çekilmiş  fındık + ceviz + badem ( Ben unuttum eklemeyi telaştan )
1 küçük boy havuç rendesi
1 bardak kuru üzüm
1 çay bardağı irmik
1/2 çay kaşığı tarçın
1 çay kaşığı kabartma tozu
1 çay bardağı tam buğday unu

Tüm malzemeleri çırpıp muffin kalıplarına boşalttım.Toplam 6 adet mini kekimiz oldu.160 derece fırında pişirdim.

Paşam fırının önünde mama mama diye sayıklıyordu.Çıkınca da yemeğin üzerine olmasına rağmen götürdü mamasını.


Afiyet olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...