26 Ağustos 2013 Pazartesi

Dilek Kavanozu Hazırlama

Dilek kavanozunu kardeşim için hediye araştırırken netten gördüm.Fiyatı 40 TL civarındaydı.Ben de kendim yapmaya karar verdim.İhtiyacınız olan şey bir kavanoz,içine koyacağınız şekerleme,çikolata yada kurabiye ve güzel dilekler.


Kurdela ile şekerleme aynı renk olursa çok daha şık durur ama ben bulamadım.İçerisine küçük kağıtlara kardeşim için güzel dilekler yazıp katlayıp koydum.

Ama bu kavanozun başına gelenler çölde bahtsız bedevi misali :) Tam iki kez kapağını kırdım.Artık kapak almaktan vazgeçtim ve tülle kaplamaya karar verdim.


Kavanoz 4 TL,şekerleme 8 TL,sevdiğinize güzel dilekler sunmak paha biçilemez :) Ayrıca dilekleri yazarken minik kuzulardan da yardım alıp daha değerli bir hale getirebilirsiniz.

2 yorum:

  1. Çok hoş bi fikiiir :)

    Etkinlik kapsamında arkadaşıma göndereceğim etkinlikte uygulayacağıım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...