28 Ağustos 2013 Çarşamba

Cüzdan Karıştırmaca

Uzun bir zamandır aklımda olan ama bir türlü faaliyete geçemeyen aktivitemizi nihayet yaptık.Artık bir oyuncağımız daha var;cüzdanımız.Eski bir cüzdanım vardı,bir sürü de bölmesi.Her bölmeye birşeyler koydum,Paşama verdim.İlgiyle cüzdanı karıştırdı.Bir süre sonra sıkılıyor tabiki.Ara sıra içindekiler yenilerek sunulabilir.


Bu ara şekillere taktığımdan cüzdana da evadan kestiğim şekilleri ekleden olmazdı.


Hem masrafsız hem de ilgi çekici bebeklikten itibaren denenebilecek bir oyun.

2 yorum:

  1. cüzdan karıştırmalara başlanmış:) bizim kızında en sevdiği şeylerden biridir..halada karıştır çantamdan buluyor ama artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ondan korkuyorum çocuğa yol mu gösteriyorum diye :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...