5 Ağustos 2013 Pazartesi

Balondan Davul Yapımı - Sticker Yapıştırma ve Sökme

Balondan davul yapımın facebookta üyesi olduğum,Çocuklar İçin Aktiviteler  grubunda görmüştüm,teşekkür ederim paylaşımı için.Bu oyuncağı Özlemcan 8,5 aylık bebeği için yapmıştı ama bu da yaşsız aktivitelerden bence.Yapmayı düşünmemiştim aslında Doruk hemen parçalar diye ama öğlen balon patlayınca hadi yapalım dedim.Hazır tutmamış oyun hamurum da vardı dolapta bekleyen.

Plastik bir kavonoz alıp ağzına balonu iyice gerdirip etrafını koli bandıyla sardım.Tokmak için oyun hamurundan top yapıp balona gerdirdim.Onu da bir sopaya bantla sabitledim.Kavonuzun içine de boncuklar attım ki daha hoş bir ses çıkıyor.Ancak boncuk yada balon her ne kullanırsanız kullanın sakın çocuğu yanlız bırakmayın çünkü balon çok çabuk yırtılabilir.


Zaten paşam öğle uykusunda da mutsuz uyanmıştı belki mutlu olur diye düşündüm.İyiki yapmışım.Paşam çok mutlu oldu görünce.Daha yaparken heyecanlanmaya başladı.Ama herşey gibi bu da elimize alınca kısa sürüyor hevesimiz.Tokmağı çok inceledi en sonunda da patlattı tabi.Ben de onu bantla sarmalayıp top yaptım.


Davuldan biraz sıkılınca stickerları çıkardım.Ne zamandır aklımdaydı bunlarla çalışmak davul vesile oldu.Önce çıkarıp eline verdim yapıştırsın diye sonra o kendi kendine söktü yapıştırdı.


Korktuğum da başıma geldi doğrusu daha yapalı yarım saat olmamıştı ki balonu yırttık.Daha doğrusu ben yırttım :) Bizim için de zevkli bir oyun.


En sonunda elimizde bir duyusal kavanoz ve oyun hamurundan bir top kaldı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...