20 Temmuz 2013 Cumartesi

Köpük Tabak,Kürdan ve Makarna

Bunu uygulamak için köpük tabak bekliyordum sonunda buldum.Hem Doruk kürdanlarla oynamayı seviyor hem de ince motor gelişimini destekliyor.Köpük tabağa kürdanları batırıp Doruk'a gösterip geri çekildim bir süre ciddiyetini bozmadan takıldı.


Hafiften sıkılmaya başlayınca da makarnaları çıkardım ortaya.Önce bir iki tane ona gösterdim sonra kendisi devam etti.


Bu arada sayıp da veriyorum önüne her ihtimale karşı,gözümden falan kaçar da Allah korusun yutarsa diye.Keza makarnayı görünce dayanamadı ağzına atıverdi bir anda.Küçük bir krizle oyunumuzu rafa kaldırdık.Bu sefer akıl edemedim ama bir dahaki sefere makarnaları haşlayıp vereceğim rahat rahat oynayacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...