12 Haziran 2013 Çarşamba

Şekersiz Çilek Reçeli Yapımı

Paşam çileği çok sevdiği için reçelini de yapmak istedim.Henüz rafine şeker yedirmedim paşama mümkün olduğu kadar da korumaya çalışacağım bu konuda.Netten tarif aradığımda  bu sayfadaki tarif kafama yattı.




Malzemeler : 750 gr çilek
                750 ml elma suyu ( Yaklaşık 2 kg elmadan çıkıyor )

Tarifi : Elma suyu ve çilek beraber göz göz olana kadar kaynatılıyor.Biz yaklaşık 1,5-2 saat kaynattık.

Tadına gelince hafif ekşimsi..Paşam sevdi hatta biz bile sevdik.Bu tariften yaklaşık 2 kase reçel çıkıyor.Çilek zamanı geçmeden paylaşmak istedim.

Bu konuda bir not düşmek istiyorum çok çabuk bozuluyor,1 ay anca dayandı,hızlı tüketilmeli.Artık seneye kaldı ama içine limon tuzu atıp denemeyi düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...